søndag 16. september 2012

En liten bloggtørke...

Som dere sikkert har merket så har det blitt litt mindre innlegg og kommentarer fra meg den siste tiden. Jeg har gått på en liten bloggtørke... Jeg klarer ikke helt å sette fingen på hvorfor, jeg har bare gått litt tom.

Det er hektiste dager, og mye som skjer, bare positivt, men da blir det ikke så mye overskudd til å blogge.

Jeg håper dere skjønner, og at dere titter innom meg igjen da jeg kommer tilbake :) For det gjør jeg :)
Jeg har fått så mange gode venner her, og gleder meg til å titte innom dere igjen da tiden er der :)



Bildet er lånt fra nettet.

Tusen tusen takk for alle skjønne gode kommentarer :) Dere er og blir de beste :)

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag, og ei herlig fin høstuke :)

55 kommentarer:

  1. Lusten kommer och lusten går...simma lugnt !!!

    Kraaam

    SvarSlett
  2. Det kommer alltid en dag när man inte känner för att blogga, men lusten kommer tillbaka...var så säker!!
    Vi finns kvar och väntar på dig:)
    Kram♥

    SvarSlett
  3. Nyt dagene og kos deg du!
    Jeg venter i alle fall tålmodig :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  4. Såna dagar stöter även jag på, så ivern inte finns.
    Vi väntar på dej vännen.
    Ha det så gott och sköt om dej och de dina.
    Kram Erica

    SvarSlett
  5. Sometimes you must do other things and if they are important to you...take your time...we will wait and come back:) Promised!!!!
    Have a good time and do lot of nice things with your family.

    Big hug from me,
    ♥Eefie

    SvarSlett
  6. Hei søte gode venn;)
    Blogglysten kommer tilbake! Alt, ja nesten alt iallefall, går i bølgedaler.
    Vi er her vi;)))

    Jeg er halvskadet med gåforbud og har derfor jobb/kontordag!!
    Nyt høstdagene og kos deg masse;))

    Stor klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  7. Det er sånn det er det da- noen ganger har vi masse overskudd til å blogge andre ganger ikke. Noen ganger står det i kø alt vi vil fortelle- noen ganger må vi bare lene oss tilbake.

    Ta vare på deg selv og nyt dagene så ser du om bloggelysten kommer tilbake, og isåfall i hvilken grad. Det er en tid for alt :)

    God søndag !

    Klem Monica/Fru Sjøaker

    SvarSlett
  8. Dette tror jeg er noe alle bloggere opplever. Jeg venter på deg, og gleder meg til du er tilbake:)

    SvarSlett
  9. Jeg er jo fortsatt en følger, så får jo oppdateringer når du legger ut innlegg-uansett hvor lenge det blir mellom dem. :)
    Take care!
    Klem

    SvarSlett
  10. Hej söta du. Så känner man i bland med all rätt. Bloggen ska ju vara rolig och inte ett krav. Inte lätt att hinna med allt. Jag väntar här på dig fina vännen:)).
    Ha en fin vecka kära du.
    Kram Maria

    SvarSlett
  11. välkommen när du vill, känn inga krav, jag känner som du också nu och då. Du har en fantastiskt fin och inspirerande blogg, åt bara lusten komma tid nog. stor kram Nilla

    SvarSlett
  12. Slik er det for oss fleste innimellom!
    ikke stress med det, så kommer nok bloggelysten tilbake :)

    SvarSlett
  13. Sånn er det for alle innimellom, kan være lurt å ikke ha for ofte innlegg. Da rekker man å finne på noe nytt til hver gang. ;) Håper du er snart tilbake.

    SvarSlett
  14. Sånn er det for alle en gang i blant :-)
    Gleder meg til du er tilbake igjen ;-)
    Savner deg på instagram også.. Tre uker siden sist ;-(

    Ønsker deg og dine en fin søndag, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  15. Man blogger når man har tid og lyst:)
    Og når man har kommer på noe og blogge om, det er en fordel det og, hihi:))
    Vi venter tålmodig på neste innlegg - kos deg i pausen din ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Kos deg du skjønne Lisa!
    Så sees vi plutselig....
    Smil og smask
    Camilla.

    SvarSlett
  17. Slik er det med oss alle!! Du har en fantastisk blogg og jeg gleder meg til du kommer tilbake! :-) Kose deg og nyt fritiden! Klemmer

    SvarSlett
  18. Ta den tiden du trenger...vi er her vi!!
    Men kommer til å savne dine flotte innlegg og vakre bilder!!
    Sånne dager har vi alle innimellom,har hatt det litt sånn her også!!
    See you sunshine!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  19. Så är det för oss alla och du har varit extremt aktiv. Bloggen får inte bli ett stressmoment vännen. Ta det lite med ro nu. Vi finns här när du kommer tillbaka. Sköt om dig söta bloggvän.
    Kram Agneta

    SvarSlett
  20. Jeg tror det er slik for de fleste som blogger, jeg har også slike perioder det jeg av forskjellige grunner rett og slett ikke blogger. Blogging skal være lystbetont og det blir det jo ikke om man føler at man MÅ publisere bare for å oppdatere. Jeg er så glad for å ha funnet inn til deg og er her selvfølgelig når du er tilbake også:)

    God klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  21. Hur mycket vi än älskar att blogga så är nåt sunt i att låta den vila när vardagen är hektisk och livet rullar på. Ta det lugnt!!! Kram Sara

    SvarSlett
  22. Vi kan ikke være på topp hele tida. Og er også kanskje sunt ha seg en break av og til.

    Når du får tid og lyst før 30.sept, så må du bli med på gavedrysset mitt.

    Nyt dagene.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  23. Kjære søte Lisa! Jeg må bare si at jeg kjenner meg igjen - jeg er nok også litt der for tiden. Av og til kan det være greit å ta en liten pause, og så kommer vi sterkere tilbake når vi får tid og lyst, og har fått mer kreativt påfyll.
    Jeg gleder meg iallefall til ditt neste innlegg.
    Enn så lenge: kos deg og nyt dagene, og ta godt vare på deg selv, vennen min!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  24. Hei vakre vennen min:)
    Ta den tid du trenger, ta vare på deg selv og din familie:)
    Vi er her alle når du er klar for å komme tilbake og vi gleder oss til det:)

    Utrolig glad i deg:)
    Varme tanker og klemmer
    Merete

    SvarSlett
  25. Hei skjønne venn.

    Ja du skal blogge akkurat når du har lyst. Og om akkurat det du vil...
    Jeg elsker å lese om deg og din familie, og håper vi ser deg snart når du er klar for det.

    Kos deg med ditt og det du holder på med.
    Klememr fra Margareth

    SvarSlett
  26. Bloggspöket drabbar oss alla emellanåt. Kom igen när du är redo!
    Kramar till dig!

    SvarSlett
  27. Bare innom for å si at vi har sooool og ønske deg en deilig søndag OG si at jeg savner deg.....OG at vi "sees" på bloggen etterhvert min skjønne!

    Klem klem
    Camilla

    SvarSlett
  28. Hei vennen!!!
    Håper du har det fint!!!
    Savner virkelig og lese bloggen din, og de koselige kommentarene dine fra deg på bloggen min.
    Håper du snart er tilbake vennen!!!

    Varm klem fra Anne-Marit :)

    SvarSlett
  29. Har falt i den samme fella selv:-) Livets gang tar jo tross alt litt tid.

    SvarSlett
  30. Kan jeg spørre hvilken font du bruker i signaturen din, og i headeren?

    SvarSlett
  31. Hej vännen ! Hoppas du läser detta..undrar hur du mår..om allt är väl ! Följ ditt hjärta och vila från bloggen tills du är redo igen !
    Men jag ville bara att du skulle veta att jag gett dej en utmärkelse inne på min sida...en helt kravlös sådan !

    Ha fin dag..kraaam anette

    SvarSlett
  32. Savner deg...bare sånn at du vet det hi hi ;o)

    Håper du dukker opp snart men kjenner til følelsen, ikke alltis lysten er der.

    Ha en fin kveld, vennen :)

    Klem klem

    SvarSlett
  33. Ibland blir det så där och det ska man inte ha dåligt samvete för<3 Du vet ju att vi finns här när du är tillbaka och har ork, tid och lust <3 Fått något brev på posten än?;) Hihi.. Ha en fin dag och va rädd om dig fina du! Kramis

    SvarSlett
  34. Hei hei!
    Det var lenge siden nå. Jeg har selv ikke helt värt på blogghumör, har hatt så mye å gjöre på jobben på dagene, og på kveldene har jeg hatt fullt opp dag også, så det blir ikke så mye energi igjen til å blogge. Men det kommer nok snart tilbake :)

    Önsker deg en kjempefin lördagskveld!

    En höstklem fra meg

    SvarSlett
  35. Skjønner deg veldig godt ! :)
    Jeg har akkurat hatt en lang pause selv. Der godt noen ganger det.
    Du har uansett en kjempe fin blogg, med nydelige bilder :)

    Christina

    SvarSlett
  36. Hei på deg skjønne venn;)
    Håper du og dine skjønne små har det bra;)
    Tenkte på deg da vi dro på hytta for å ta høstferie. Savene de superkoselige blogginnleggene dine og de kjempehyggelige kommentarene dine;)))
    Håper vi ser deg på bloggen igjen på senhøsten;)))
    Superklem fra Ann-M.

    SvarSlett
  37. Hello snuppa!
    Skulle bare innom deg en liten tur....
    Miss you altså....
    Kos deg vennen og så sees vi plutselig!

    Stor og god klem
    Camilla.

    SvarSlett
  38. Har akkurat begynt å komme tilbake i bloggermodus selv :) Ble pause i sommer...og det var faktisk deilig!! Nyt dagene og plutselig bobler du over av bloggerglede igjen ;)
    Klem Tove

    SvarSlett
  39. Man skall lyssna på sitt hjärta och pausa emellanåt!

    Jag väntar på dig:)

    Kram Johanna

    SvarSlett
  40. Miss you vennen! Håper du har det bra, og snart kommer tilbake.
    Varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  41. Bare innom for å ønske deg ei god helg,
    håper du har det godt:)

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  42. Hei! Jeg skjønner deg veldig godt, og har vært roligt på bloggfronten hos meg også. Jeg har innsett at foto og hobby har tatt litt for mye tid siste månedene, og plutselig var det blitt et ork fremfor å være gøy. Etter noen ukers pause så innser jeg at jeg har savnet det, og jeg har fått litt av inspirasjonen tilbake. Nyt pausen, så krysser jeg fingrene for at du er snart tilbake igjen:)

    SvarSlett
  43. Hei søte deg!

    Titter innom deg igjen, håper du har det bra <3
    God klem!:)

    SvarSlett
  44. Her er jeg igjen.......Masa vet du,hi,hi!
    Ville bare innom å ønske deg en herlig ny uke skjønneste du!

    Klemmer

    SvarSlett
  45. Hei min venn. :)
    Ønsker deg en nydelig dag.
    Masse klemmer.

    SvarSlett
  46. Hello sugar!
    Herlig uke ønskes deg!

    Gode klemmer fra meg du vet...

    SvarSlett
  47. Hei,stikker bare innom for å ønske deg alt godt:)

    SvarSlett
  48. I miss you and your lovely postings, my dear bloggfriend<3
    Big hugs and all the best to you♥

    SvarSlett
  49. Hey my friend, all well with you?? I was searching on the blog and i was thinking of you!!! Everything ok????
    Take your time and take care.......
    Have good times with your family!!!


    Big huf from me,
    ♥Eefie

    SvarSlett
  50. Gooood helg skjønne due!
    Nå nærmer det seg julepynting...Ååååå jeg gleder meg sååå til det!
    Håper du har det fint gode Lisa!

    Klemmer i bøtter og spann!!!
    Camilla.

    SvarSlett
  51. Hope you have time to visit in my blogg. There is some kind of thanks to all lovely bloggers that have been inspiring me <3
    Big hugs to you♥

    SvarSlett
  52. Ååå som jeg har savnet deg ♥
    Men ta deg en pause og nyt den uten å ha dårlig samvittighet ♥
    Vi ventet vi vet du :))

    Klemmer til skjønneste du og det mener jeg :)

    Bente

    SvarSlett
  53. Gledelig jul da Lisa!

    Håper du koser deg!
    God klem
    Fra meg du vet!

    SvarSlett
  54. Hei:) Forstår den følelsen selv om jeg er ny i gamet.
    For min del er det først og fremst viktig satse på venner/familie face to face....
    Men det er jo morsomt dele det man skaper.

    Anita

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen, da blir jeg så glad <3

Hvis du ikke har blogg og ønsker å legge igjen en kommentar,
kan du gjør slik:
* Skriv din kommentar i det hvite feltet, og skriv gjerne hvem du er
* I feltet "Kommenter som" - velger du Anonym i rullefeltet
* Publiser kommentaren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...